Använd Friskvårdsbidraget via Actiway
Har ditt företag valt ActiWay för att hantera Friskvårdsbidraget?
Då kan du använda ditt friskvårdsbidrag till massage i Stockholm hos Företagsmassagen. Sedan årsskiftet 2021-2022 har Actiway blivit Epassi. För att läsa mer om Epassi klicka här.
Har du friskvårdsbidrag kvar?
Passa på att använda det innan slutet av året. För att komma till Företagsmassagen hos ActiWay klicka på följande länk. Företagsmassagen hos ActiWay
Nyttja ditt friskvårdsbidrag till massage via ActiWay för dig som är anställd
Du bokar enkelt massage som friskvård hos oss via vår onlinebokning eller via telefon. 08-394818.
- Välj tjänst
- Välj tid
- Välj att betala på plats
- I rabattkodsrutan ange "ACTIWAY" och om du tidigare gjort en onlinebeställning via ActiWay ange "ActiWay Klippkort" i rabattkodsrutan.
- Slutför bokningen
- Du får en bekräftelse per email.
- Ta med legitimation till mottagningen.
Du kan även göra en onlinebeställning av massage för ditt friskvårdsbidrag hos ActiWay. Länk till Företagsmassagen hos ActiWay.
Betalning på det vis som passar dig bäst
Vi vill göra det enkelt för dig att betala för massagerna oavsett om du betalar med ditt friskvårdsbidrag, presentkort, presentbox, kort, swish eller kontant.
Välkommen att boka din massage hos oss på Företagsmassagen
Friska medarbetare leder till glada och lönsamma företag.
Många företag upplever dock att få nyttjar sitt friskvårdsbidrag. ActiWay vill att fler medarbetare ska ta chansen till en friskare vardag. Och under snart tio år har de utvecklat ett framgångsrecept.
ActiWay är ett enkelt sätt att använda och administrera friskvårdsbidraget. Glöm kvittoredovisning, utlägg, check-lösningar eller krångliga bokningskoder.
Du kan läsa mer hos ActiWay via följande länk.
ActiWay för Arbetsgivare
Arbetsgivare som ansluter sig till ActiWay underlättar för sina anställda att utnyttja det Friskvårdsbidrag som de har rätt till.
ActiWay är ett smidigt system för betalning, administration och uppföljning av aktiviteter inom friskvårdsbidraget. Många av deras kunder ser användandet öka från 30 till uppemot 90 procent.